WYDZIAŁ BUDŻETU I FINANSÓW
ul. Bełska 22, 38-700 Ustrzyki Dolne (1 piętro)
Numer pokoju |
Stanowisko |
Imię i Nazwisko |
Kontakt |
Prowadzi: |
7 |
Skarbnik |
Małgorzata Kormosz |
tel. 13 4712504 |
Opracowanie oraz nadzór nad realizacją budżetu, Nadzór nad gospodarką finansową powiatu, Nadzór nad prowadzeniem rachunkowości, Nadzór nad sprawozdawczością |
13 |
Zastępca głównego księgowego |
Iwona Franc |
tel. 13 4712520 |
Prowadzenie rachunkowości, Księgowanie wydatków budżetowych i innych rachunków, Księgowanie i sporządzanie sprawozdań dot. środków PFRON, Sprawozdawczość budżetowa |
8a |
Inspektor |
Bożena Zdziebko |
tel. 13 4712521 |
Prowadzenie ewidencji i rachunkowości opłat za użytkowanie wieczyste, Wystawianie upomnień i tytułów wykonawczych, Ewidencja podatku VAT, Sporządzanie sprawozdań do GUS w zakresie środków trwałych |
10 |
Inspektor |
Barbara Ozga |
tel. 13 4712522 |
Sporządzanie przelewów bankowych, Sporządzanie uchwał budżetowych, Prowadzenie i rozliczanie refundacji z PUP |
10 |
Inspektor |
Edyta Trzeciak |
tel. 13 4712522 |
Księgowanie dochodów budżetowych i innych rachunków, Sprawozdawczość budżetowa, Wystawianie upomnień i tytułów wykonawczych |
Do podstawowych zadań Wydziału należy :
- Opracowywanie projektu budżetu powiatu oraz dokonywanie analiz wykonania budżetu,
- Nadzorowanie prawidłowości opracowywania i zatwierdzania planów finansowych jednostek powiatowych,
- Windykacja należności budżetowych Starostwa i Skarbu Państwa,
- Sporządzanie sprawozdań finansowych z wykonania budżetu,
- Prowadzenie rachunkowości budżetu powiatu oraz gospodarki finansowej powiatu, zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami,
- Prowadzenie sprawozdawczości i ocena realizacji wykorzystania przydzielonych środków,
- Prowadzenie dokumentacji płacowej i świadczeń z ubezpieczenia społecznego,
- Prowadzenie obsługi kasowej Starostwa,
- Prowadzenie kontroli finansowej,
- Obsługa Powiatowego Funduszu Gospodarki Zasobem Geodezyjnym i Kartograficznym oraz Powiatowego funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej,
- Gospodarowanie środkami finansowymi Funduszu Rehabilitacyjnego Osób Niepełnosprawnych i Funduszu Ochrony Gruntów Rolnych,
- Współdziałanie z bankami i organami skarbowymi,
- Opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych dotyczących prowadzenia rachunkowości,
- Przygotowanie zasad prowadzenia i rozliczenia inwentaryzacji.
- Windykacja należności i zobowiązań na rzecz Starostwa.