WYDZIAŁ ORGANIZACYJNY I KADR
ul. Bełska 22, 38-700 Ustrzyki Dolne (1 piętro)
Numer pokoju |
Stanowisko |
Imię i Nazwisko |
Kontakt |
Prowadzi: |
14 | Kierownik Wydziału | Monika Kowalczyk |
tel. 134712510 |
- sprawy kadrowe, - nadzór nad archiwum zakładowym, - sprawy ogólno-organizacyjne |
8 | Podinspektor | Małgorzata Długosz |
tel. 134712500 |
obsługa sekretariatu starosty i wicestarosty |
11 | Archiwista | Ksenia Gromala |
tel. 134712512 |
- zaopatrzenie materiałowo-biurowe, - prowadzenie spraw archiwum zakładowego |
11 | Referent | Gabriela Kowalska |
tel. 134712512 |
- zaopatrzenie materiałowo-biurowe, -prowadzenie ewidencji czasu pracy |
5 | Inspektor | Małgorzata Jonasz |
tel. 134712505 |
obsługa biura Rady Powiatu |
Do podstawowych zadań wydziału należy:
1. W zakresie obsługi administracyjnej Rady, Zarządu Powiatu oraz Komisji Rady:
1) gromadzenie i przygotowywanie materiałów niezbędnych dla prac Rady i Komisji.
2) przygotowanie materiałów na posiedzenia Rady i Komisji.
3) protokołowanie obrad Rady i posiedzeń Komisji.
4) obsługa posiedzeń Zarządu
5) prowadzenie rejestru:
a) uchwal Rady i Zarządu,
b) wniosków i opinii Komisji,
c) interpelacji i wniosków radnych,
d) skarg i wniosków,
6) przekazywanie do realizacji odpisów uchwal Rady i Zarządu, wniosków Komisji i interpelacji radnych właściwym komórkom organizacyjnym Starostwa oraz czuwanie nad terminowym ich załatwieniem
7) prowadzenie zbiorów przepisów prawa miejscowego i udostępnianie ich do publicznego wglądu,
8) prowadzenie sekretariatów Starosty i Wicestarosty,
9) wykonywanie obsługi kancelaryjnej Starostwa,
10) prowadzenie ewidencji i sprawowania nadzoru nad realizacją uchwal Rady, wniosków Komisji oraz uchwał Zarządu.
11) przedkładanie organom nadzoru uchwal Rady.
12) udzielenie pomocy radnym w wypełnianiu obowiązków radnego,
13) organizacja sesji rady powiatu oraz komisji,
14) przekazywanie materiałów do opublikowania w Dzienniku Urzędowym Województwa Podkarpackiego
2. W zakresie spraw organizacyjnych i kadrowych:
1) opracowanie Statutu Powiatu i jego nowelizacji,
2) opracowanie projektów regulaminu: organizacyjnego, pracy, wynagradzania i. innych Starostwa oraz kontrola ich realizacji,
3) inicjowanie działań usprawniających formy i metody pracy Starostwa,
4) wdrażanie i nadzorowanie stosowania instrukcji kancelaryjnej, archiwalnej, jednolitego rzeczowego wykazu akt,
5) prowadzenie zbioru porozumień spraw powierzonych innym jednostkom z zakresu wydzia1u
6) opracowanie i uzgadnianie projektów aktów prawnych Rady, Zarządu i Starosty, opiniowanie ich pod względem redakcyjnym i prawnym,
7) przestrzeganie dyscypliny pracy,
8) przyjmowanie i koordynowanie rozpatrywania skarg i wniosków,
9) prowadzenie akt spraw osobowych pracowników Starostwa i kierowników jednostek organizacyjnych powiatu powoływanych przez Starostę,
10) prowadzenie spraw socjalnych pracowników Starostwa,
11) opracowywanie regulaminu Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,
12)koordynowanie szkoleń, dokształceń i doskonalenia zawodowego pracowników,
13) prowadzenie zbioru upoważnień i pełnomocnictw,
14) prowadzenie spraw związanych z naborem pracowników na wolne stanowiska urzędnicze,
15) prowadzenie spraw związanych z okresową oceną kwalifikacyjną pracowników zatrudnionych na stanowiskach urzędniczych,
16) współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w zakresie staży, przygotowań zawodowych oraz prac interwencyjnych,
17) sporządzanie okresowych sprawozdań do GUS,
18) współpraca z ZUS w sprawach pracowniczych,
19) prowadzenie spraw związanych z występowaniem z wnioskami o nadanie odznaczeń dla pracowników Starostwa
20) prowadzenie spraw związanych z praktykami studenckimi,
21)prowadzenie spraw związanych z publikacją i przekazywaniem do Urzędu Skarbowego oświadczeń majątkowych,
22) planowanie i realizacja wydatków osobowych Starostwa,
23) administrowanie budynkami Starostwa,
24) zabezpieczanie, konserwacja i nadzorowanie mienia i wyposażenia Starostwa,
25) prowadzenie spraw związanych z zaopatrzeniem materiałowo - technicznym,
26) załatwianie całokształtu spraw związanych z pieczęciami urzędowymi, nagłówkami i tablicami,
27) gospodarowanie drukami i formularzami,
28) wdrażanie postępu technicznego w pracy Starostwa,
29) zabezpieczenie informacji wizualnej dla interesantów,
30) prowadzenie Archiwum Zakładowego Starostwa,
31) zabezpieczenie łączności telefonicznej, telefaksowej i alarmowej,
32) sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem tajemnicy państwowej I służbowej,
33) obsługa informatyczna Starostwa,
34) organizacja i koordynacja działań z zakresu zakupu oraz bieżącej eksploatacji sprzętu informatycznego,
35) współuczestniczenie w opracowywaniu koncepcji komputeryzacji nowych dziedzin i wydziałów oraz wdrażanie nowych systemów i programów,
36) zarządzanie praca istniejącej sieci komputerowej, jej rozbudowa oraz zapewnienie ciągłości pracy serwerów,
37) instalacja i konfiguracja stanowisk komputerowych,
38) wykonywanie zadań związanych z wyborami samorządowymi w tym obsługa informatyczna wyborów,
39) umieszczanie informacji na stronie internetowej Starostwa Powiatowego oraz na stronie Biuletynu Informacji Publicznej